1/27/10

Too tired


Klokken er snart 2 om natten og jeg er våken. Igjen. Har ikke sovet mye i det siste og tror det er det jeg begynner å merke nå. Irriterer meg lettere, er trøtt (selvfølgelig), krangler mye mer (eller kanskje ikke såå mye mer, heheh) er nervøs og bekymrer over alt. Ukult.

Tror ikke jeg kommer til å få sove snart uanz... sitter og venter på det som ikke kommer til å skje. savner det vanlige, å gud som jeg savner det. Da må jo alt bare ha fikset seg, men whatevz, fortsetter å strebe etter noe som ligner. Har faktisk funnet en liten blanding til og med, men det virker egentlig bare verre. Likevel, alt som blir sagt minner meg om det og får meg til å le og smile, blir stoked lxm. Jaja, det kommer ikke til å skje uanz og jeg får bare fortsette x) dumme meg litt mer ut eller hva?

Masse ny musikk! Stoked! Blood Brothers (som jeg nevnte før) fortsatt hekta, Clinic, Modest Mouse, heartrevolution og Hot chip m.m. <3

Jeg sier hele tiden til meg selv at alt kommer til å fikse seg til slutt hele tiden. Er det sant? Blir kjempenervøs nå. Folk stresser meg opp. Men jeg er sikkert bare trøtt :P

1 comment:

  1. Det ordner seg bare en sjelden gang desverre, men da det endelig gjør det er det fantastisk!

    ReplyDelete