1/18/10

Sitter i norsktimen og tenker over hvor uuuutrolig mye jeg gleder meg til å være ferdig med videregående. Ikke noe mer av de samme dumme menneskene jeg irriterer meg over hver dag, ikke noe mer lekser, ikke noe mer lærere som bare sier dumme ting og ikke forstår noe annet, ikke noe mer angst og ikke noe mer stå opp kjempetidlig fordi du MÅ det (jobb teller ikke fordi det er ikke like kjipt).

Samtidig som jeg tenker over dette tenker også på hvor bra jeg har hatt det i det siste. Har vært sykt fornøyd med det meste, selv om det har skjedd en del kjipe ting også. Jeg tror jeg vet hvorfor og wow at det kunne være så bra! Digg. Jaja, snart ferdig og jeg skriver egentlig bare fordi jeg kjeder meg så syyykt. Skal treffe Ingvild og konversere litt med henne om livet mens jeg drikker noe godt. Hun og Sandra reiser snart og det er helt sykt egentlig. Tenk 3 mnd hvor begge de to ikke er der i det hele tatt. Merkelig. Hver gang sånne ting skjer blir jeg litt redd, alle kommer til å forsvinne en dag. Det blir hva du gjør det til antar jeg.

No comments:

Post a Comment