1/10/10

Uteturer og rare naschspeil.

Dette har vært en fin uke syns jeg. Kun 3 dager på skolen og masse koz i helgen. Mye dårlig stemning også da, vakter, ekle kommentarer på feile steder, flauhet, being stalkerish, og glemte hendelser fra helgen før. Uanz, alt i alt har jeg kost meg. Lå og snakket om livet med Snoken i går kveld og fant ut at jeg er strålende fornøyd med det rundt meg (i forhold til hvordan det kunne ha vært). Etter å ha hørt om sex, global oppvarming og hasj fra Bjarne (glattmannen) kan man ikke tenke noe annet heller egentlig. "I don't like the drugs, but the drugs like me". Herre.

Er fortsatt keen på noe nytt, ikke misforstå meg. Men det kommer når det kommer, og det er helt greit.

Legal er visst fortsatt stedet å gå, og det er jeg så glad for. En kveld som man var skeptisk til endte med morsomheter fra hinsides. Vi skulle bare hatt noe å "kose" oss med, men pytt pytt, next time!

Er også keen på å stikke på fjellet å cruise litt på snowboard, heheh. Noen som joiner eller? Og tenker kanskje til og med begynne med noe litt annet lignenede, etter request og tilbud. Haha, gjett om jeg skal dumme meg ut ^^

No comments:

Post a Comment