1/2/10

2010, here I come.



Første dag i 2010 er over og nyttårsaften har vært. Må si i min frykt for at det skulle bli dårlig er jeg superfornøyd med kvelden! ^^ Et først intimt og koselig vors hos Belinda, hvor vi bevegde oss videre til Kevin for å feire det nye året inn. Morsomt med fulle mennesker og latter overalt. Etter å ha skreket, kysset og klmet masse da klokken passerte 12 var det videre med koz og deretter stakk vi ned til den nye leiligheten til Snoken, Juliann, Madz og Amina. Der var det fullt, innrøykt og rar stemning. Det endte med tårer for enkelte og da klokken passerte 3 stakk jeg. Haiket alene opp til ordontologen og traff på Henrik x) Fikk en varm seng å sove i og i tillegg fikk jeg freake ut andre, fun :D

Uanz, 2010 er her og jeg gleder meg. Dette året blir jeg ferdig med videregående (håper jeg) får oppleve Roskilde for første gang (håper jeg også) og blir sikkert kjent med masse gøye mennesker dette året også. Jippihoo. Det blir masse forandringer ettersom mange reiser vekk, andre flytter inn i nye leiligheter (partiezzzz), det nye kvarteret åpner og folk blir faktisk 20 (iiiik). Jeg håper også min første tatovering sniker seg på min kropp i løpet av året, hey.

Så takk for det gamle året alle sammen! It was fun! Godt nyttår :)

No comments:

Post a Comment