1/24/10

Colorful


- Kjøpt masse gøy undertøy på tilbud, type 10 kr pr stk. Luvz it.
- Blitt hektet på Blood Brothers (spess; love rhymes with hideous car wreck) og Tv on the Radio.

Føler jeg burde planlegge ting litt bedre nå, eks penger. Sette opp et lite budsjett eller noe, for jeg bruker for mye. Har også lyst å jobbe mer, spesielt i ukedagene. Da har jeg jo ingenting å gjøre på uanz. Også skjerpe skolen, hehe, men sitter faktisk å gjør litt skolearbeid nå så (good girl).

Helgen har vært fin. Torsdag ble litt ehm uventet kanskje. Og nå sitter jeg her og er mer forvirret enn tideligere, men hører på Lillian og tar det som det kommer. Men i den settingen der da, alt er egentlig veldig veldig bra, kanskje for bra? Karma kommer vel og tar meg snart tenker jeg :P Får bare nyte det så lenge det varer. Type ramptramp *wink wink*

Men en annen ting da, selv om det går veldig bra, så lurer jeg på om det er noe galt i det. Ingen sier jo noe så... Men aldri vært sånn før, så blir litt usikker. Og de vet jo ikke en dritt x) Noen sier jo til og med at de er best i alt og selvfølgelig er det derfor jeg bare løper til de. Jada, keep it up.

Og kanskje snakk om leilighet? What?!

No comments:

Post a Comment