1/4/10

Innflyttningsfæzt.






Det er nå over 24 timer siden madz sin innflyttningsfæzt startet igår kveld. Jeg kom der kl 10 ca, leiligheten var fyllt med masse mennesker som koste seg. Det ble konsumert mange alkoholenheter, musikken spilte og røyken oste i hele stuen. Det var god stemning, folk ble fulle og ølen som madz hadde kjøpt inn forsvant (det viste seg senere at alt ble ikke drukket opp, men stjålet av Dani Devero).

Men damnz, grunnet en hendelse jeg ike aksepterte bestemte jeg meg for å ta igjen med samme mynt og smurf ble offeret. Litt flaut, ettersom en slik fest stuen endte opp med å bli er jeg ikke noe fan av. Uanz, offeret mitt er mer "opptatt" enn det jeg skjønner og dårlig stemning oppstår raskt. Jeg blir tilgitt, men etter en "I don't care" stemning fra andre siden, driter jeg i det, i likhet med de latterfulle. Neste morgen er døren låst (til tross for unødvendigheten) og blir nesten brutt opp av beboeren og besteveninnen. Døren blir låst opp og morderblikk blir sendt direkte til meg. *Dårlig stemning og superkleint!* Likevel fortsetter de latterfulle å være latterfulle og jeg ender opp med å koze meg til tross for den dårlige stemning fyllt med vietnamesisk mat. Herregud... og nå må jeg ta konsekvensene av å være hatet. Not kool. Vil nevne at dette ikke handler om utroskap på noen måte, en overdrivelse nok en gang kanskje? Men damnz, nå er det laget dårlig stemning, og tro meg, jeg er ikke den eneste som kommer til å merke den. Sorry :/

Ja, jeg er en sviker. Men de latterfulle chiller, tror kanskje jeg vil gjøre det samme.


No comments:

Post a Comment