2/1/10

Huset med det rare i.


Føler det er lenge siden jeg har blogget. Det er kanskje ikke det? Jeg ble faktisk spurt om jeg skriver dagbok i går, kan dette telle? :P Uanz, så tar jeg masse bilder. Kommer til å huske ting, don't worry.

Uanz da! Mye har skjedd. Eller i det minste en rimelig stor ting. Helene har nemlig tatt et steg nærmere voksenlivet. Hvordan spør du? Vel, jeg har flyttet ut. Med mine gode venner Sofia, Lillian, Andrea og Iris. Iz gonna be awesome! Håper det går bra :P Økonomien min er jo ikke akkurat den mest solide da, men... Vi kaller leiligheten mye rart, men det er vel først og fremst huset med det rare i. Og tro meg, hvis du kommer på besøk skjønner du fort hvorfor. Her skal det bli lagd masse te (teselskap, jippihoo!), kaker & muffins, du vin, koselige kosestunder og andre gøye ting :D Føler for å filme altså.

I dag skal vi mest sannsynlig vaske ned leiligheten og se om badet blir ferdig snart. Deretter kan vi male og fikse det opp slik vi vil. Gjett hvem som skal på IKEA snart. Så nå må jeg vel begynne å jobbe litt mer enn det jeg har gjort tideligere, men ettersom ferskvare er chill blir det nok greit. Masse fiskekaker blir det i det minste.

En annen ting som har skjedd, men som er mye mer kjip, er at Besten min har blitt ganske syk og har nå havnet på sykehuset :/ Håper han blir bra snart.

(Gawd, skolen er kjedelig nå...)

Så ønsk oss lykke til, for jeg tror kanskje vi trenger det litt, heheh! Snxz <3

No comments:

Post a Comment