12/14/09

Tell me she isen't hawt.


Mandag er snart over. Julekalenderen min har blitt spist opp av en random rotte (en av mine søsken) og skolearbeid står på vent. Anywayz, helgen ble bra. Skjedde et par rimelig uventede ting, men det er vel en grei sak. Noen ble sure, andre ble veeeeldig fornøyde, og jeg bare ler egentlig. Men alt i alt en bra helg som sagt :)

Så min første skikkelige skrekkfilm på kino i går natt. Paranormal Activity. Sammen med Sandy, Sofia og Erik. Ble dritredd, og skrek en del. Likevel er jeg klar for å sove alene i sengen min idag. Hey, awesome!

I morgen blir nok en interessant dag og hvis jeg får overtalt noen, blir det julehandel. Kanskje litt akward.
OG! Haha, testet meg for Klamydia idag. Gleder meg til resultatet x) (tenkte det var på tide å få det overstått, og kanskje gjøre enkelte ukomfortable, *kremt kremt* ekornmannen :P).

pic: fuckyeahmodels

1 comment:

  1. Haha liker at bloggen din har blitt mad kryptisk X)

    ReplyDelete