12/27/09

En smule overdrivelse?


Det er søndag og jeg føler meg selvfølgelig ikke helt topp akkurat nå... :P Etter rimelig vill lørdag er kroppen min keen på mat, koz, masse drikke (sjokomelk) og hvile. Dagen i går inneholdt blant annet en hardcore catfight, snøballkasting, et overraskende bra utested og masse masse grining. Jeg var full og det er alt jeg kan si til mitt forsvar. Og ja, det var en overdrivelse, det er sånn jeg er når jeg er full, hva kan jeg si? Kan ikke huske hva som skjedde en gang x) Jeg må jo heller ikke glemme og fortelle om Sofia og meg sin flotte tur til skuteviken i dyp snø, tilbake til byen og en kjapp haiketur opp til Montana. En snill Henrik gir oss øl og vi ser på program om marekatter til kl 7 om morgenen. Og selvfølgelig en nydelig avslutning på morningen med varmeteppe.

Det så kanskje ikke sånn ut, men jeg hadde det faktisk veldig veldig gøy i går x)

Unnskyldninger har uanz blitt gitt, tror det går bra... heheh. Og nå skal jeg spise litt til mens jeg drikker julebrus og ser på en eller annen random serie. Deretter skal jeg på kino med ma chicken <3 Jippihooo.

No comments:

Post a Comment