12/21/09

Happyhours.



Denne helgen har vært annerledes. Har gjort ting jeg ikke har gjort på nesten et år, og jeg liker det ^^ Har også jobbet, men det er en annen sak.

iPoden min døde - nå lever den :D
Kameralader forsvant, kjøpte ny - fant den igjen... (600 kr wasted)
Har penger siden jeg jobber.
Er tøffere enn jeg noen gang har vært, men det er ikke min skyld, det er noen andre sin. Og igår btw (tror ikke du leser bloggen min så den er jo grei :P) takk takk takk takk, I luv u! <3
Gutter er rare, men det er greit.
Drømmer om rosa solbriller og rått kjøtt.
Tåen min blir ikke bedre... :/
Leddgikten blir verre ( pga kulden mener noen )
Julegaver er innkjøpt. (inkl. noen til meg selv, kniz)
Og akkurat nå er jeg veldig fornøyd, samtidig som litt usikker på hvordan jeg skal gå frem videre. Det finner jeg uanz ut av.

Gleder meg til julen er over og nyttår er på vei. Har noen ting jeg skal få gjort før året er omme! Stoked.

No comments:

Post a Comment