12/2/09

Rot rot rot.

Det er så rotete overalt! Rommet mitt. Fraværet mitt (som er langt mindre enn jeg trodde!). Hodet mitt. Timeplanen min (som blir forandret hele tiden av en viss sjef, kremt kremt). Og dette innlegget.

Men oki, bestemt meg for å rydde opp i alt. Trenger det for jeg merker jeg stresser mer enn jeg pleier for tiden. Jeg later som jeg chiller, men neeeh trokke det. Tror dette går utover noen stakkarslige venniner som må høre på masingen min, hehe x)

Oppdatering; ble dumpet av ekornmannen = sykt flaut, siden det var jeg som trodde jeg skulle gjøre det litt senere x) Men ingen skade skjedd og det var egentlig bare veldig veldig flaut... :P Har kanskje noe med at jeg ødela sengen hans, heheh?

OG! Ble så glad nå. Mannet meg opp til å sjekke fraværet mitt på skolearena. Og det var ikke så gale som jeg trodde i det hele tatt! CHILLZ! :D

Jeg har nå 3 jobber. 2 hos Adecco hvor jeg jobber i ferskvare rundt omkring. Noe som er rimelig kool, i hvert fall foreløpig (selv om jeg sliter litt med de forskjellige fiskene, heheh). Så en til hvor jeg er servitør, og det er en del mer stress, men penger er penger. Og så, en hos Bølgen & Moi. Dette er sykt stress! Har bare vært der 2 ganger foreløpig og jeg skjønner ikke hvordan man kan jobbe der lenge... Syns det er skummelt. Alle stresser og kjefter, og stakkars lille meg vet jo ikke hvor ting er eller noe annet for den saks skyld. Men håper jeg kommer fort i gang og at det blir kool, for jeg er så glad jeg fikk den jobben. Dette tilsammen betyr penger. Jajaja! :)

Soooo.... Jul. Våknet opp til en surprise kindereggjulekalender på pulten min 1. Desember, koz. The Oslofamily kommer her til julen, med andre ord jeg holder meg hjemme ^^ Gleder meg til snøen kommer på fjellet, for nå er har det vært mye snakk om snowboard her! Og håper julestemningen her hjemme blir litt kos.

Wishlist;
- Digitalkamera
- En ny etterlengtet mobiltelefon
- Masse Accesories
- Piercinger
- Penger
- Klær
- Sko
- Neglelakk!
- Sminke generelt, helst fra Mac eller Body Shop
- Abonoment på det danske bladet Cover
- En flott (litt stor, men ikke for stor) oversiktlig avtalebok
- Penal (lite)
- Vesker
- Smykketre

Hoho, sjekk jeg er materealistisk da ^^

Ok, så for jeg vel komme meg til å komme litt i orden her. Selv om jeg er litt trøtt...

No comments:

Post a Comment