12/26/09




Julen er over tenker jeg, nå er det bare vinter lxm. Liker at det er snø overalt og elzker at det er mange anledninger hvor man må pynte seg nå. Stresser litt med tanken på nyttår i forhold til at jeg ikke vet om noen nyttårsfest, men den kommer vel.

Det er for tiden også stress med utesteder. Kvarteret er stengt og det er lenge til det åpner igjen. Alle steder som er verdt å gå på er 20, og derfor må enkelte vende tilbake til de gamle markene som Legal. Har også glemt at man må kjøpe alkohol før jul ettersom ølsalget er stengt nå. Dette fører til litt småtyveri av mamma og pappas skap... heheh.

Igår var det Sofia Koala/Kylling sin 19 års dag! Gratulerer med overstått sweetie <3 Vi endte opp på Fincken og siden jeg nå har fått meg et kamera koste jeg meg villt x) Litt dansing, mobbing og øldrikking gjør dagen bra :) Til tross for at jeg om morgenen blir kastet ut, for vi vil jo ikke ha noen "pinlig stemning" vil vi vel? :p

Men nå skal jeg se på siste episode av Arrested Development, snxz!

No comments:

Post a Comment