12/24/09

Julaften jo!

Det er julaften og jeg er i julestemning for en gangs skyld :D Det er superkleint med familien her, men det lukter pinnekjøtt og juletreet glitrer, så det går bra.

Jeg våknet opp akkurat 5 min før Tři oříšky pro Popelku (tre nøtter til askepott) begynte, pew. Så jeg tilbrakte morgenen med gløgg i sofiaen mens jeg så på den og deretter reisen til julestjernen. Koz.

Men nå har jeg ingenting å finne på! Iiik, vurderer en liten "juletur" med hunden. Kan ta meg en røyk eller to da. heheh.

Uanz! Snart er det middag, så er det gaver, gleder meg! Og gleder meg til å pynte meg og gå rundt i de überkoole skoene mine. Julestemningen er i alle fall i hus og skal til og med ta litt bilder ^^





God jul alle sammen! <3<3

1 comment:

  1. LOOOOOL julestemning!! Det er kooos. Morgenen din høres fin ut ("tilbrakte morgenen med gløgg i sofiaen") hahahahahhaha SOFIAEN <3 GOD JUL HELENE :D

    ReplyDelete