11/1/09

Forventninger funker ikke uanz.

Det har vært halloween, med full kostymesuksess. Savner allerede Billabenjamin. Dette var min første utehelg siden Vietnam og det ble litt skuff. Men mikset med litt forskjellig drama da, kanskje jeg liker det? Og det er bare så og så gøy det er på byen, det er bare de kveldene hvor alt er perfekt jeg savner. De er det få av, og det må jeg lære meg. Vil også kaste inn litt stolthet av meg selv, følte igår kunne gått så syyyykt mye verre hvis jeg hadde gjort det jeg egentlig ville. Men! Jeg greide meg, og nå er jeg supahhappy ^^

Men etter å ha våknet litt fortumlet opp på et baderomsgulv omringet av jakker, skittentøy og Sofia er jeg dødssliten og denne søndagen har kun bestått av mat og Seinfeld (som jeg nå har sett alle sesongene av). Vurderer å gå ned på kjøkkenet for å skrape sammen noe mer mat og kanskje litt te før jeg legger meg.

Snxz peepz.

No comments:

Post a Comment