11/4/09

Sånn.

Fikk ryddeinnfall, men det varte bare i noen minutter, hihi.
La inn de siste bildene fra Vietnam da i det minste, savner varmen og alt det billige, og bit20 også faktisk. Tenk det, voksne mennesker kan være gøye? Selv om det er mye snakk om å være lei og alt slikt i det siste er det ting som bringer alt opp også da heldigvis;
-kostymer!
-fin neglelakk
-konspirasjoner som skremmer til og med de som lager den!
-tanker om en absurd fremtid inkl kun 3 andre mennesker.
-god mat
-håp om en gøy helg uten for mye stress.
-te (drikker så sykt mye te for tiden!)
-nye sko

Så selv om jeg er ukeen, er jeg ganske keen også, den er fin. Så hvis jeg bare kan finne en god og varm vinterjakke som ikke får meg til å føle meg som en hore, og kanskje noen mer vinterequiptesko i motsetning til mine nedslitte all stars så blir vinteren bra vil jeg tro ^^ Bare hiv noen gode drinker inni oppskriften og vi er der!

Vil vise frem neglelakksamlingen min nå.


Og legger til to bilder av the infamous loglady, billa & snøhvit!



2 comments:

  1. Haha jeg liker dårlig at jeg måtte ende opp som død :( Men tilogmed jeg ble litt skremt av scenarioet, selvom jeg ikke fikk ta del i det :'(

    ReplyDelete
  2. Haha, liker bildene. Og den godgjørende lista. Jeg sier bare Anonyme (Maskot)Mordere is da shittt. :)

    ReplyDelete