10/24/09

Ah, my head!






Det er lørdag ettermiddag og har nettopp spist og drukket min daglige iste :) Dagene her i Ho Chi Minh har vært kjempegøye! Pappa sine kolegaer ruler, og skulle ønske vi kunne bli litt lenger. Her er det snakk om fylla hver dag med drinker som ikke koster noe, fulle voksne (inkl historier du ikke egentlig skal høre) og åpenlys røyking. Digger det. Det har vært 30 grader og sol hver dag, og nå gruer jeg meg bare til å komme hjem til kulde, drama og skole...

Vietnam er sykt annerledes i fra Norge. Her går det ikke i spaghetti, men blekkspruthoder, hele fisker på spyd med svære tenner, grisehjerter og nudler. Alle menneskene her er vakre og smilende. Språket er uforståelig. Ting er billig. Neglelakk er en kunst her (var nettopp innom sånn spa ting hvor jeg prøvde manikyr og neglelakk for gøy, de er vill med maling).

Har fått skreddersydd meg to kjoler, den ene er oki, den andre håper jeg blir finere.. x) Men happy ^^ Vil kjøpe en kimono og be om at det ikke blir for mye overvekt her! Må nok skuffe folk med at det blir lite med gaver her, null plass! :P

No comments:

Post a Comment