11/15/09

Musikken på fullt og skolearbeidet på pause?

Det er søndagskveld. Har nettopp spist en nydelig laksemiddag som var en liten surprise da jeg kom jeg fra et lite cafebesøk på Opera med Koala. Vi hadde vår samtale as usual og fant ut at fantasiverdener er nødvendige for å overleve her i Bergen. Anyhoo, helgen er over. Eller ikke egentlig, hver dag er jo helg her, heheh. Men den har vært chill, samme gamle lxm. Litt drama her, litt irritasjon der og en god del med alkoholkonsumering. Likez it.

Savner kameraet mitt btw. Julegave anyone?

Tenkte akkurat på at jeg har 3 oppgaver jeg burde skrive (skal være ferdig til i morgen) menneh... nei. Kjedelig og er ekstremt ukeen.

Det har vært mye snakk om hvor mye folk har forandret seg i forskjellige situasjoner og perioder denne helgen. Og etter å ha observert opptil flere av disse tilfellene, må jeg bare le høyt. Litt ubehagelig med enkelte, til og med overraskende, men morsomt likevel. Det er liksom sånn som når man ser tilbake på ungdomskolen og ler av seg selv, eller blir flau og glad for at den tiden er over.

Flere av mine vanlige bekymringer har roet seg kraftig ned den siste uken og jeg kan ikke beskrive hvor chill det er. Takk for hjelpen lxm!

Men tilbake til Charlie's perfekte latterlige personlighet og resten av gjengen (tilbringes med sjokolade). Snxz!



No comments:

Post a Comment