11/23/09

Tattis?

Hjemme. Uproduktiv dag for å si det mildt... Sovet for det meste og spist litt. Var en liten tur på Kvarteret for å se om lommeboken min kunne være der, men det endte med skuff. Slo meg ned med Sandy og Sofia og tattoveringer var et tema som kom opp. Det er noe jeg har veldig lyst på og kommer til å ta en dag. Vet at jeg har lyst på en hest med vinger (Pegasus) og begynner å tvile på leoparden nå :/ Anyways, usikker på hvor jeg vil ha den, på ryggen? Bak det ene skulderbladet? Jaja, har en del tid å tenke på. Men har samtidig lyst å ta en snart... Begynner å bli utålmodig merker jeg, og utrolig misunnelig på de som allerede har tatt sin.


Jeg har også skaffet meg jobb nå. Eller har vel egentlig sagt at jeg har hatt den en stund, heheh. Bølgen & Moi (btw, superstress å være servitør plutselig) og jobber også som servitør for Adecco og skal begynne i butikk. Hey, mye penger snart ^^

Sandy nevnte også at det snart er jul og det har jeg ikke tenkt på litt en gang. Tiden går fort... Snart må jeg kjøpe julegaver og ikke minst tenke på hva jeg selv vil ha. Lurer på hvor familien min har tenkt å feire julen. Krysser fingrene for Bergen, da slipper jeg å stresse. Vet i hvert fall at jeg har lyst på et lite digitalkamera. Savner sykt å ta bilder... Og kanskje smykker og slikt? I don't knowz, finner ut av det i tide uanz ;)


Ja, og snart kommer vel snøen også? Har faktisk sett et par juletrær når jeg tenker meg om.

No comments:

Post a Comment