11/26/09

Need help 2 go 2 skool. Fukcz.

Herre... Igjen og igjen skjer dette. Kommer meg faen meg ikke på skolen. Og dette fører også til en enorm følelse av uproduktivitet, damnz it. Men i morgen! Da skal jeg på skolen, SKAL!

Uanz.. Vært en del snakk om fremtiden føler jeg. Forberedene studier og studier og folkehøyskoler og utlandet osv. Spennende, men blir litt nervøs? Alt går så jævlig fort. Ok, bare nevner at det bare er 10 mnd til Ingvild blir 20! Hva faen lxm? Og tilbake til studier. Jeg er dritnervøs for sosiallivet mitt. Tenk om alle jeg møter suger? At det ikke finnes noen koole akkurat der jeg til sutt havner. Iiik og strezz. Men oki, kan uanz ikke gjøre noe med det, må bare hoppe i det, finner sikkert noen ;) (men iik).

Samtidig som snakk om studier, en del snakk om jul, men hey! Det liker vi mye bedre. Det er under 1 mnd til julaften og det må snart feires med litt julestemning, noe som skjer på søndag. jippihoo. Da blir det dratt frem gløgg med mandler i, perler og hjemmelagd sushii! Blir dette en bra søndag eller hva? (dette er forresten en Vigrund inspirert julefeiring, så ikke bli forvirret hvis sushii og perler ikke er en del av deres jul).

Enda en ting! heheh. Har nesten funnet ut akkurat hvordan jeg vil ha min hestetattovering. Med Audrey Kawasaki inspirerte blomster og en pegasus komme flygende ut av de. Det blir fett.

No comments:

Post a Comment