11/8/09

Disney love og ømme muskler.


Langhelgen er slutt og skoleangsten kommer krypende tilbake. not kool. Så for å glemme denne angsten har jeg satt meg ned med Disney's Hercules og en god del te. Koz.

Har i tillegg lastet ned masse masse musikk og gleder meg til å høre på alt sammen with my iPod. Jeg bare nevner det; Kitsune Maison is awesome + Wolfmother sitt nye album Cosmic Egg er verdt å høre på.

Helgen har vært litt merkelig egentlig. Ikke skjedd noe spesielt, utenom ny info som etter min mening er uncool. Alkoholinntaket har vært rimelig perfekt hver dag og dette med litt redusering til og med, liker det :) Nå må jeg bare komme i gang med litt jobbing så er jeg egentlig veldig veldig fornøyd. Men selvfølgelig, sier ikke nei til litt piffing opp med teaparties, twin-peaks fezt og kakebaking.

Men nå må jeg legge meg. Etter å ha sovet sittende (hence tittelen ømme muskler btw) i ikke mer enn 4 timer trenger jeg søvn i en skikkelig seng med dyne og pute <3 Night.

1 comment:

  1. Aw Herkules. Den er driiitkul. Digger de to små demonene mest. Deler din mening med helge., og EM jeg er letttttt med på dine alternative forslag. Gjerne også i kombinert form :) (hahaha, du var supahcute når du sov og jeg sjal hele sofaen aich) smasq! koalaaaaa

    ReplyDelete