2/27/09

Snart er dagen endelig her.









Nå er det bare 4 dager til jeg er fyllt 18 år! ^^Kozi koz. Jeg og Sofia har tenkt å gjøre et kylling comeback ftw! Rule Bergen by, hihi ^^

I morgen kommer det litt besøk hjem til meg, vi skal male gulv og øve til eksamen (som er på denne tirsdagen, iik!). Så jeg må stå opp tidlig i morgen for å komme meg hjem og rydde som bare det... Btw, sliter så sykt med kostymevalg til festen min... Vet ikke litt hva jeg skal være. Vil ihvertfall finne en fin kjole å gå i. Blir nok en fe jeg, med rosa vinger og en liten tryllestav med glitter på. Gleder meg uanz sykt! Masse koze folk og gaver, hihi (: Og da er ventetiden over og jeg kan endelig være med madz og de ut uten strezz. Je! Go chickenpowah! <345

Tenkte meg en tur til Madz for å møte han og Sofia. Vi skal qc oss litt <3

No comments:

Post a Comment