2/11/09

Kveldskoz.



Nå har jeg vært å kjøpt noen nye sko, endelig brukt lønningen min på noe litt kozete. They are supahq10 ^^

Her sitter jeg med Toni Morrison sin bok "A mercy" for engelsken, handler om slaver på 1800-tallet, ikke koz. Men samtidig hører jeg på gøy musikk som får meg til å nesten hoppe opp av sengen å danse villt for meg selv også passer jeg på å bytte litt med strikking. Skjerfet mitt skal bli ferdig så jeg kan få brukt det litt! Det blir Rosa (elsker den fargen), lilla, (elsker også den fargen) sjokoladebrunt (minner om sjokolade) og gult (gult er kult) !


Idag har vært helt grei, skulket en dag fra skolen for å sove litt, skal fikse på det i morgen... Var med Sofia på jobb og så stakk jeg til Kvarteret hvor Madz, Iris og jeg var med på quizen som lube in tha tube og glas in my ass (vi er ikke så smarte som vi trodde). Men koz <3

No comments:

Post a Comment