2/8/09

Vellykket.


Da var enda en helg over. Vet det er flere enn meg som gleder seg til neste... Nå venter det enda en uke med jobbing og masse skolearbeid.

Men må si at denne helgen ble bra, vet ikke helt om jeg skal si superbra, fordi jeg syns det er noe som mangler, men greier ikke helt å sette fingeren på det. Hmz. I hvertfall, kom nok en gang inn (glemte selvfølgelig genseren min, men men) jeg og Sofia danset til vi ikke greide mer, og vi hooket oss første gang blir det vel? Jeg bare sier 600 og 3 glass jeg XD I likez it.

Møtte en del rare folk og Madziboi forsvant. Rart det der. Så stakk vi home sweet home til chipz og dippz som lå og ventet på oss. Vi konsumerte det rimelig raskt mens vi så på American Pie the Naked Mile, haha.

Merker at jeg gleder meg sykt til kamera, skal bare dokumentere alle de rare menneskene overalt og alle de merkelige tingene som skjer, slik at vi kan se tilbake å le. Og kanskje huske litt mer neste dag. Tror det vil hjelpe oss alle til en bedre hverdag.

En annen gledelig nyhet er at madz har lært meg å bruke bittorent! :D Så nå laster jeg ned som aldri før, masse gøy musikk, som f.eks Justice, which I'm totally hooked on <3>

1 comment:

  1. Vi er så syyyykt flinke til:
    1. Å danse
    2. Å hore oss
    3. Å kuze oss
    4. Å kuze oss over de fine små tingene!? Endeliiiiig :D

    :( Jeg er så syyykt keen på å få kameraet mitt til å funke nå... 2 LAZY!

    ReplyDelete