3/1/09

Redusert.

Som vanlig er søndagen er fin og rolig dag fyllt med tv, film, koselig musikk og masse god mat laget av moi. Sitter her i sengen min med sjokomelk og kaker (: Skal lage meg litt skikkelig mat snart og se videre på serien "How i met your mother". Hører på "The last train to Clarksville" av the Monkeys (brings me back).

Idag skal Sofia og jeg koze oss med BIL og kakao på cafe Opera ^^ Denne helgen har vært mildt sagt turbulent, men det er helt greit for dette er min siste helg som 17-åring. Det liker vi.

Gleder meg dessuten til å få kamera, har så sykt lyst å ta masse bilder. Spesielt til http://www.lookbook.nu Elzker den siden, og vil være en del av den :P

På tirsdag er det markedsføring eksamen på engelsk! Iiik. Lurer på hvordan det skal gå. Vet det er ferie, men det er en ekstra eksamen man betaler for å ta. Den blir sendt fra Cambridge universitetet i England. Tror ikke den er så vanskelig, men men. Tar det som det kommer. Så nå håper jeg på en superkool ferie med masse morsomheter og skøyerstreker! Karma, hva sier du? Fortjener man litt koz eller?

No comments:

Post a Comment