2/21/09

Rot.

Æ! Rommet mitt er så sykt rotete! Og jeg har det problemet med at jeg aldri finner meg tid til å rydde det. Innmarri frustrerende skal dere vite. Tenkte jeg skulle ta bilde av det til dette innlegget, men blir faktisk for flau. Skulle ønske det ryddet seg selv, eller at det var en liten grønn fe på speed som gjorde det for meg mens jeg er vekke.

Hm... har litt problemer med å finne klær også. Hater sånne ting, når man vil se litt søt og classy ut, men finner ingen klær som blir det du vil. Tror kanskje jeg går ned til mamma sitt skap og ser om jeg finner noe kult. Hun er iallefall mer classy enn meg x)

Var på hulen med Sofia igår, vi prøvde oss på punken da. Haha, vi var en liten regnbue i en mørk hule omringet av merkelige middelaldrendre menn i svart. Chickenchixpowah! <345

Noen som vet om noe rave btw? Har så sykt lyst å danse villt!

1 comment:

  1. RASERI! RASERI! Hahah, pønk er DIGG. Og vi! Åååh. Diggdiggdigg. Folka var freaker da :D Jeg og har så sykt ekkelt rom nå. Jeg bor i boss, uw. Hadde jeg visst om et rave hadde jeg danset vilt akkurat nå. Eller, iallefall om noen timer ;) Snx soon! <3

    ReplyDelete