3/29/09

Menn som hater kvinner.

Nå har jeg hatt en fin søndag med en litt trist morning i forhold til at Sofia, Sandra og Joakim drar til London i nesten en uke. Føler meg nesten litt alene. Har madz da, og han bør være tilgjengelig x) Anywayz, håper jeg de kozer seg masse og tar med noe fint tilbake til oss som ble igjen.

Jeg var å så "menn som hater kvinner" på kino idag sammen med Johanne og Camilla. Supahkozi <3 De to er så søte atte ^^Glemte dessverre å ta bilder, selv om jeg hadde med kamera. sukk. Vi kjøpte masse masse snop (sitter å koser meg med restene nå faktisk) og delte en popcorn. Filmen var rimelig brutal, men likte den godt. Gikk ut av kinosalen med adrenelinnivået høyt oppe, liker når en film tar litt på (så lenge det ikke blir for mye, tenker på skrekkfilmer). Men elzket hovedpersonen Lisbeth, she was hawt! og sykt kul, hun visste hvordan hun skulle takle creepy ekle menn for å si det sånn. Så ja, det var min søndag, ellers har den bestått av litt "two and a half men" og rimelig mye suppe og snop.


Peace out peepz <3

No comments:

Post a Comment