3/16/09

Regn, regn og atter regn.

Ja, Bergen by har hatt et par regnfulle vårdager nå. Skal ikke si at jeg ikke liker at våren er her og temperaturen har steget, men når regnet øser på og gjør deg klam, kald og ekkel da kan jeg ikke annet enn å sukke og stønne over byen jeg bor i.

Anywayz, har akkurat vært helg. Helt grei, ble litt irritert på kvarteret her om dagen. Men var på et rimelig kozelig vor hos Madziboi da, hvor gamle barndomsleker som flasketuten peker på ble lekt med en egen liten qc twist ^^

Skolearbeidet tar på og det er mye å gjøre og jobbing burde det kanskje vært mer av. Travelhet og ansvar hoper seg opp og jeg liker det ikke. Vil ta meg en dag fri snart. Hvor jeg bare ligger på rommet mitt, og går ut kun for å lage mat og ta meg tur på badet. Glemme alle ting rundt meg, og bare chille med tv. Sove lenge er noe jeg gleder meg til angående sommerferien nemlig.

P.S. Som dere kanskje ser (og jeg har sagt det) har jeg fått meg kamera nå, etter så lang tid! Med andre ord, vil det faktisk komme bilder realtert til mitt liv her! Oui oui, très bien! <3

1 comment: