3/5/09

En merkverdig dag.




Dagen jeg har ventet på lenge, skjedde endelig igår. (Alle som kjenner meg vet at det betyr at nå er jeg 18 år!)Og den ble superb! Takk Karma ^^ Begynte med en oppvåkning hos Madz med vondt i ryggen og egentlig resten av kroppen som vanlig. En tur hjem, dusje, gjøre meg klar. Familien min og jeg skulle nemlig spise sushi og feire dagen min sammen. Sushi er det beste jeg vet, og kommer aldri til å bli lei det. Akkurat som en ny smaksopplevelse hver gang jeg spiser det. Avsluttet med sjokolademouse, c'est parfait.

Deretter rett på kvarteret for å møte Madz og Sofia. Kjøpte meg litt vin og vi kozte oss alle tre. Videre utover stakk vi til vamoose, også veldig kozelig. Vi ble med noen kozelige folk på nasch hvor jeg selvfølgelig ble en smule for mye beruset, hihi. Våknet senere hos Iris, selv om jeg trodde jeg fortsatt var hos de andre x) Ble sykt lettet for å si det slik. Men ja, kjempekoz dag. Levde opp til forventningene!

Fikk et nydelig speilreflekskamera (sony a300) av mamma, pappa og søsknene mine. Så nå kommer det endelig bilder fra moi inn på både blogg og faze ;). Og selvfølgelig snorre sagaene av pappa, typisk han x) Litt penger og må si at middagen var en flott gave i seg selv. Takk for en flott dag alle sammen! ^^<3>

No comments:

Post a Comment