3/11/09

Det lukter Sommer!

Da var endelig fylkesmessen for markedsføringen ferdig. Etter masse slit og mye arbeid i både ferier og fritid, fikk vi endelig noe igjen for det. Godtur vant nemlig 9 av 16 priser! Mer enn noen andre. 5 1.plasser, 3 2.plasser og 1 3.plass. Vi skal til NM i Oslo peepz! Scorez!

Ellers hadde jo bursdagsfest på lørdagen. Koz og masse strezz for min del. Skjedde et par merkelige ting og har erfart meg at det å ha fest egentlig ikke er så koz. Selv om man får gaver x)

Solen stråler i vinduet og jeg venter på at matteprøven skal være over. Disse ukene fremover kommer til å bli travle tror jeg... eksamene kommer snart og det eneste jeg greier å tenke på er at sommeren snart er her! :D

Har jo endelig fått kamera også! Skal legge ut noen bilder senere, skriver dette på skoen nemlig :P

Snxz folkenz! Skal ut å møte Sofia :) <3

1 comment:

  1. Ihhi gratla me prisan ;) Jeg hadde det gøy på bursdagen din, men det vaaa masse stress ja. Det viktigste er jo at du er blitt 18 såh :D Snxx soon babe! <33

    ReplyDelete