4/1/09

Absolute music and redwine.

Jeg må si at igår (tirsdag) ble en helt annen dag enn jeg hadde trodd. Gikk på skolen, var i det litt gretne hjørnet og mennesker jeg vanligvis liker godt ble sett på med onde øyne. Jeg stakk hjem for å ta en lur og chille før jeg skulle møte Madz og Iris for en øl på Kvarteret. Madz og "suck a dick, no homo" kom på 3.plass i quizen og jeg er nå satt på gjestelisten til Definition of Ill, som visstnok er utrolig underholdene.

Men poenget mitt med dette innlegget var ikke dette, det skjedde nemlig noe litt uventende. Jeg ble i byen lenger enn jeg hadde tenkt og dette resulterte i flere øl på Vamoose. Som videre førte til Nasch hos Snille Ida hvor Madz, en rimelig full Iris, Ida, Anki og jeg drakk øl og rødvin mens vi spilte buzz på playstation 2 og lo av Iris etter en litt morsom oppdagelse fra hennes side. Klokken gikk og tiden ble mye, men Madz og Anki ble rett og slett aldri trøtte. Etter klokken 5 ble det spilt gamle absolute music cd'er fra 90-tallet og allsangen var på topp. Ida lagde litt eggerøre og hun delte medvillig med oss andre sultne unger.

Ikke før klokken halv 7 var vi hjemme hos Madz Jeg, stuptrøtt som jeg var, gikk å la meg fint i sengen med dyne og sovnet til Eisley. Deretter ble jeg vekket bare 3 og en halv time senere av at Madz og Anki sang en eller annen barnesang. Poenget mitt er bare... hm... kanskje det at jeg liker når ting skjer uten at man forventer det. En rimelig sur/grå tirsdag ble til en kozelig 90's kveld istedet :)

(skulle ønske jeg hadde tatt med kamera)


No comments:

Post a Comment