2/24/10

Den dagen Finse ble en by.

I dag da jeg og Iris gikk ut for å gjøre våre dagligdagseoppdrag (iris = nav, Helene = skole) fant vi ut at det å gå i Bergen nå er akkurat som å gå rundt i Finse, pga snøen selvfølgelig.

Karma har vært på fære her denne uken og tatt tak i meg. Har hatt det ganske bra i det siste og ventet bare på at dette skulle skje egentlig, nemlig at vi som er under 19 ikke kommer inn på Vamoose lenger. buhu. Det er syyykt kjipt, ettersom nå i det siste har det vært veldig gøy der, og alle de jeg vil være med går det, jaja. Likevel er jeg overrasket over deg karma, trodde nemlig min straff skulle være noe heeeelt annet, takk for at du ikke tok det vekk (enda i hvert fall).

I Kråkeslottet går det strålende, jeg skal lage en fin indrefiletmiddag til de andre, jiipiho. I love my roommates <3

+ jeg savner det blåe håret mitt....


No comments:

Post a Comment