2/8/10

Hohohohohoho

Jeg greide meg første dag, jeg kom meg på skolen uten problemer. good.
Kråkeslottet har nå vært igjennom sin første helg. Og det overlevde (så vidt). Etter en rolig fredag og et koselig/morsomt nasch så begynnelsen veldig rolig ut, men vent lørdag changes everything. Det som skulle være et rolig vors ble en random fest for alle. Samtidig som dette ble den søte spriten tatt frem og ettersom det ikke har vært en sak for meg på leeeeenge ble det kanskje litt mye, heheh. Det er noen blank spots for å si det slik (derfor kamera er awesome!). Men da jeg kommer hjem neste dag finner jeg ut at alle har vært her omtrent, til og med politiet tok seg en liten tur innom. Åpne vinduer og høy musikk er visst ikke så kult for naboene.

Andre ting jeg har funnet ut er følgende; Jeg kommer til å bli feit (av å spise billig mat og cola) og たばこ kommer til å bli konsumert litt for mye. Ellers tror jeg at det blir mer søvn og sosialkoz. Og mer drama! Håper for guds skyld jeg greier å holde meg unna det. Allerede er jeg overrasket over hva enkelte kan gjøre for å få sin vilje *kremt kremt*.

Og nå har jeg sett kill bill filmene, de er mine nye yndlingsfilmer 4sure. Uten å bli for ekkel kunstfilmstudentdigger likte jeg det visuelle sykt godt, de sterke kontrastene i fargene og måten scenene ble klippet opp på osv. koolz.

Jaja, tilbake til skole I suppose. Etterpå er det rett hjem og kopiere nøkkel, jeg skal ikke klatre inn vinduet for å si det sånn.

No comments:

Post a Comment