5/11/09

Urk, arg og iik.




Ikke har jeg fått igjen matteprøven, (vet med andre ord ikke om jeg stryker eller ikke, angst) pollenallergien kommer tilbake for fullt, (det regner ikke lenger) har ingen penger til helgen som kommer (16 og 17. mai!) og er sliten hele tiden. Jeg vil klage og si at jeg er en smule down. Jeg vil opp :P

Helgen bestod i Camilla sin bursdag på fredag, noe som var ganske gøy, masse jenter og god mat. Fikk ikke gått ut og sov istedet. Lørdag derimot, der var det Christian sin bursdag, og det gikk ikke like bra. En viss Helene ble litt for full og sa en del ting hun ikke mente. Skylder på at jeg hadde en dårlig dag. Søndagen våknet jeg med fyllaangst, kommer hjem og blir møtt på msn av Johanne som forteller meg ting som skjedde. Fyllaangsten blir verre.

Nå må jeg få tilbake palestinaskjerftet til Madz og beklage meg til flere. Samtidig er det markedsføringsprøveeksamen i morgen (ikke øvd!:/) og jeg finner ikke solbrillene mine. Urk, Arg og iiik.

3 comments:

  1. Hahhaaha, jeg liker fyllacarefacehelene, selv om hun ikke nødvendigvis ikke liker seg selv. Men dette ordner vi azz, penger, woosh, dette skal bli en altfor altfor bra helg ;D jippiiiiiiiiiiiii <3

    ReplyDelete
  2. Hihi, sorry helene for at jeg kom med de fæle nyhetene, men for å gjøre din fylleangst til noe fint så var det veldig kjekt å være med deg den kvelden. Ur so cool <3

    - johaaanneeeee

    ReplyDelete
  3. Omg for serious er det 16. og 17. til helgen jeg har.. ingenting å ha på meg jeg.. er alt for depressiv til å drikke meg full.. jeg.. Ååååååååh.. Alt er galt

    ReplyDelete