5/5/09

Careface




Det er mai, begynnelsen av sommeren. Solen har endelig kommet frem og varmer våre kalde kropper. Skolen har også bestemt seg for å ta sin merknad i hverdagen, ettersom jeg ikke har gjort noe skolearbeid what so ever tideligere på året merker jeg det godt. Jeg distanserer meg fra det som er viktig som en måte å glemme ting på, det funker. Det gjelder ikke bare skolearbeid, men andre ting også.

Pollenallergien er blitt bedre, medzene funker endelig litt. Likevel er jeg utmattet som bare det. Vil egentlig bare ligge meg ned å sove vekk alt sammen. Note to myself: Ta medzene dine før!

Helgen btw, var helt oki. Ikke noe spesielt skjedde, bortsett fra kanskje noe virkelig godt godteri og et jomfrubesøk til Exodus. Må si det var interessant, og tror i hvertfall Madz og jeg kozte oss x) Ellers prøvde vi å gå fra Bønes til byen, ikke en god idé, men Victoria (nyegaard) kom tilfeldigvis til unnsetning! :P

Denne uken er helvetes uke nr 1! I morgen er det mattetentamen, noe som avgjør om Johanne og jeg stryker eller ikke x) Dette kan bli spennende. Skal i hvertfall øve masse idag! Sette meg inn på biblioteket og blokke resten av verden ute helt til jeg kan litt mattematikk <3

Så ønsk meg lykke til!

1 comment: