5/14/09

Tiden viser.

Idag fikk jeg vite hvilke eksamen vi kom opp i, for meg ble det altså fransk skriftlig. Vet ikke om dette er bra eller dårlig jeg.
Positivt:
- Ferdig på skolen tidelig
- Bedre enn fransk muntlig
- Bedre enn matte skriftlig
- Bedre enn matte muntlig
- Kan ha med masse hjelpemidler
-Slipper å grue meg til å få vite muntlig eksamen
- Hvis jeg får mer enn 2 så får jeg høyere standpunkt

Negativt:
- Har 2 i fransk, med andre ord, jeg suger
- Hvis jeg stryker, må jeg ta fransk om igjen

Idag er det også Vengaboys på Exodus. Det er dessverre utsolgt så jeg får nok ikke gått... Men tenk så kool det hadde vært "boom boom boom, I want you in my room".
Men tenkte meg ut idag, lenge siden jeg har vært ute, og lenge siden jeg virkelig har vært med Madz og Sofia. Vi har nemlig planlagt en inzane kul helg, og det er jo bare å håpe.


Bilde av: Ruth Quevedo

No comments:

Post a Comment