5/30/09

Dårlig blogging.

Har vært dårlig å blogge, det er jeg dessverre ikke alene om for tiden *hint hint*. Anywayz, ferdig med eksamen, noe som er deilig. Vet ikke om det gikk bra eller ikke, fransk vet dere... Likevel er man ikke ferdig med skolearbeidet, lærerne liker å la det flomme på denne tiden virker det som.

Menneh, det er sol og varmt ute! Sommeren er endelig her vi jeg si.
Jeg har blitt hekta på youghurt og Thomas Dybdahl <3

Får lyst å ta på vannsprederen å bare løpe som en vill fole igjennom den!

Ellers er jeg rimelig lei av alt. Hehe. Må innrømme at igår var en fin variasjon fra det jeg ellers syns er kjedelig for tiden. Var på Sjøboden med mennesker jeg vanligvis ikke er med nemlig. Og det var koz ^^ Fikk til og med snakket ut med Ingvild, noe som var sykt deilig, luv u.

Skammer meg over at jeg er så dårlig med kameraet for tiden, men det kommer snart, lover! Det er jo sol, og den skal dokumenteres.


1 comment:

  1. Hey girl. Thomas Dybdahl konsert til høsten.(I Bergen)
    wanna go? Då er jeg jo 18 og alt :P

    ReplyDelete