4/5/09

Første sommerdag.



På fredag opplevde jeg min første sommerdag. Jeg stakk hjem etter skolen og bestemte meg for å gå på butikken for å kjøpe noe etterlengtet mat. Solen skinte og jeg syntes det var varmt nok for å gå i shorts (uten strømpebukse!) og t-skjorte. Ibino (hunden vår) lengtet sårt etter en tur og jeg tok han mer enn villig med meg. Jeg tok med meg kameraet og håpet jeg kunne finne noe gøy å ta bilde av, og det gjorde jeg! På skogsveien var det mye fint og jeg fant en dam med frosker i! Og her fant jeg eksemplet på liv og død.











Jeg liker skogen. Den er så fin, full av farger og liv. I tillegg er den litt spennende og skummel. Jeg skulle ønske jeg var en liten fe eller noe som kunne fly rundt i skogen og koze med ekornene og leke med sommerfuglene. Jeg skulle hatt små rosa vinger og en grønn kjole med litt glitter på, slik at man kunne se noe skinne hvis solstrålene traff meg. Det hadde vært gøy.

3 comments:

  1. Hihi, lille skogsfe. Kjempefine bilder. Gleder meg til ordentlig sommer :)

    ReplyDelete
  2. Grilling, øl, rødvin, tepper, vannpipe, te på termos og iPod med høytalere om ikke altfor lang tid. Er du down?

    ReplyDelete
  3. oi heh. familie som leser bloggen min og greier, så litt edgy å la innlegget ditt stå. men fett! vi får prates nærmere når solen nærmer seg ^^

    ReplyDelete