4/19/09

Bloody Sunday.






Sitter i sengen min mens jeg hører på White Lies (kommer på Hove/Roskilde) og søker på forskjellige jobber innenfor NAV. Jeg blir skikkelig irritert fordi jeg klarer ikke lage meg en profil på nav, noe som ville gjort jobbsøkingen mye raksere, men men, klarer meg nok med å fylle inn all infoen for hver nye jobb.

I går var det lørdag og det var en rar dag må jeg si. Den bare var ikke der på en måte. Planen var å sitte ute og ta noen øl, det var selvfølgelig for kaldt da vi kom oss ut og vi gikk inn til madz for å chille der. Vorset ble større enn forventet og etter noen timer stakk vi på byen. Vi holdt oss på Fincken, hvor det var greit nok. Mumfie fikk til slutt dratt meg og Sofia med på Sjøboden, noe som var koz. Mumfie er så søt som full x) Der satt vi etter stengetid og snakket med rare folk til Sofia og jeg gikk hjem til madz utstyrt med en pose med chips og dipp, chickenlove :D

I dag er det BIL som står på agendaen, hey! Først skal jeg chille med "Jenten som lekte med ilden" av Stieg Larrson og en kopp te. Deretter se en film eller noe og spise ^^


Og jeg er blakk! Til og med mobilen min bestemte seg for å gå tom i går... Må finne en måte å få tak i penger på :/ Mihez...

Ooo, btw! Som dere kanskje ser har jeg blitt brunette!

1 comment: