1/30/11

Soon to be in Paris.


Sitter i sengen min som vanlig en søndagskveld og gleder meg mer og mer over at jeg er snart i Paris. Jenny og jeg har snakket mer og mer om hva vi må gjøre når vi kommer der, og dette blir så utrolig fett!

Ting vi gleder jeg villt til:
- Disneyland
- Gå ut på nye steder
- Møte menn med slike barter:
tatt fra: http://blogs.lexpress.fr/cafe-mode/
 - Gå på spa for første gang
- Spise makroner
- Kjøpe nye sko! (og klær)
- Gå i høyhælte sko rundt andre høye mennesker (satser på at det er en del høye modeller gående rundt omkring der...) uten å føle meg rar.
- Ha Jenny ved min side mens jeg desperat sliter med skolen og heller vil gjøre andre ting enn å lese (kommer til å skje...)

Men foreløpig disse neste 10 dagene må jeg bare gjøre klart alt som må være klart før avreise. Og det er en del ting... høhø. Det eneste jeg har fikset er bøker og har klippet meg. Men elsker å pakke så gleder meg til jeg kan begynne med det!

Og Kvelertak konserten i går var inzane!!! Fy faen, har blåmerker overalt, inkl i ansiktet. Nakken min og flere andre deler av kroppen min er helt støl fra all moshbitslossingen. Hadde det sykt gøy :) Hadde det egentlig veldig fint hele denne helgen, bra konsert, god stemning, masse alkz og morsomme samtaler, samt smålig med selvtillit boosts (høhø).

BON NUIT!


1 comment:

  1. Åeh unner deg så sykt Paris! Dere kommer til å få det sykt fett! Men bare vent, vi kommer nok å besøker dere, vi kan jo ikke gå helt i glemmeboken :D
    Og jeg vet jeg har sagt det før, men jeg forventer en syk Going away-party!

    ReplyDelete