2/10/11

Siste kveld.

Sånn da var jeg endelig her. Kvelden før jeg reiser til Paris! Jeg skal ærlig innrømme at jeg ikke har tenkt så mye på det (med vilje for å ikke bli lei meg, redd eller lignende) så verken gleder eller gruer meg. Men hvis jeg må velge gleder jeg meg såklart! Har jo lenge drevet og mast om hvor lei jeg er av livet og alt rundt meg, så er klar for noe nytt.

En del stress og da... Hvis det er noen jeg er redd for å reise vekk fra er det faktisk mamma. ironisk nok x) Samtidig tenker jeg på at jeg må søke på skole til høsten nå, har jeg jo ikke tenkt på før nå en gang sant...Så alt blir veldig i siste liten her. Fikk faktisk nettopp leiligheten til Paris og. Men det er bare nok et bevis på alt ordner seg til slutt.

Men nå må jeg rydde rommet mitt mer, pakke det siste, skrive ned litt addresser og bare gjøre de siste tingene (som å spise komler! nomnom <3)

Bon nuit mes amis!

1 comment: