10/8/10

I Bergen regner det. På Voss snør det.

Jeg kjeder meg sånn! Vil vekk til hvor som helst akkurat nå og møte masse nye mennesker! I Bergen bare regner det som et helvete og byen er bare ikke det samme. Likte før når jeg nesten ikke greide å gå ut døren fordi jeg var redd for å møte "de og de" folkene. Spenningen med det er borte 0g jeg merker at jeg bryr meg mindre. Den lille "angsten" jeg hadde for å gå rundt i byen alene trodde jeg først var noe jeg ikke ville ha der, og ble glad da jeg merket den var vekke. Men så! Forrige helg kom flere hendelser hvor den følelsen spratt rett tilbake, og så gøy det var! Det å måtte passe på hvordan man ser ut til alle tider er en deilig følelse syns jeg. Men nå er den vekke igjen...savner deg! Men som H&M råder... når du føler deg down, kle deg for suksess! Da føler man seg med en gang mye bedre ;)

Nok masing. Jeg har nemlig en liten nyhet! Jeg gir meg på Voss. Jeg er lei av reising, mindre sosialliv og det at jeg faktisk bare sitter alene hele kvelder og bare spiser og ser på tv. Adecco redder meg fra ensomheten, og jeg liker det!

Btw. Har kjøpt meg en kamelfarget kåpe. Har ikke gått i kåpe siden jeg var 8 år sikkert, så nå går jeg rundt og føler meg som en meget viktig dame, mangler bare en kul veske. Celine, du er ikke så verst likevel.

+sykt misunnelig på alle som skal på Kvelertak konserten i kveld!

No comments:

Post a Comment