10/26/10

En kald Vossedag.

Sitter på kontoret (som vanlig) mens jeg stalker facebookvenner, ser på serier og drikker cola. Koser meg litt, men mest går på kjedsomhet.

Men nå har jeg jo nettopp vært i London, og ettersom dette ikke er min maskin blir det ingen bilder fra det på bloggen tror jeg. Uansett, jeg reiste dit for å henge med Martina og litt med Maren (begge studerer nå engelsk der!). Der var det nydelig vær, masse spennende butikker og for ikke å glemme mennesker! Jeg fikk virkelig storbysmaken da Martina tok med meg inn i sentrum, Oxford street og skoutstillinger og ikke minst utestedene. Møtte et par flotte karer og hadde det utrolig gøy! Jeg er nå tydeligvis veldig glad i gingere, hihi.

Derfra kunne jeg jo ikke komme tomhendt hjem heller, og kjøpte med meg kanskje de høyeste skoene mine hittil, gled dere småfolk! en litt stygg jakke x) et par smykker og et nydelig skjørt. Det ble også spist sushi på en roterende bardisk, fikk prøvd pret a manger (anbefales!) og er også nå stor fan av Sainsburry's :P

Så dro jeg hjem til kjedelige Bergen hvor alle snakker norsk og det snør... miih. Heldigvis bare for å lette på den kjipe stemningen treffer jeg på et band fra Manchester Airship! Og blir gode venner med bassisten Tom x) Kos Karma :)

Ellers er dette min siste uke på Voss! Lei av å reise, så jeg vender tilbake til Bergen, jippi! Da skal det definitivt bli mer jamming på Helene. Og Sandy letter på vinterstemningen (er klart sommermenneske!) med sushi/vårruller/vin - kveld på lørdag, gleder meg! <3

No comments:

Post a Comment