6/9/11

Return to Norway.

Tilbake i Norge. Forandring: Bor i Oslo nå plutselig. Så nå har jeg da bosatt meg i en by jeg i utgangspunktet ikke liker, men det skal vi se om vi greier å fikse på. Bor i en koselig leilighet med min far situert i majorstua et sted. Har videreført jobben min fra Adecco hit, så nå har jeg til og med jobb her.

Mine planer var jo egentlig å stikke rett til London og studere til høsten, men der skjedde det litt forandringer. Paris var FOR fantastisk og jeg føler meg langt ifra ferdig med den fantastiske byen så jeg reiser tilbake dit i slutten av august. Skulle egentlig begynne med moteledelse der, ettersom det er et markedsføringsrettet studie, men nå har de avlyst akkurat det studiet pga for lite søkere. Så nå blir det visst fransk 2 på meg... høhø. Jaja, ikke dumt å kunne enda bedre fransk.

Jeg har vært i Oslo nå i 2 dager, men Paris er det over en uke siden jeg reiste fra. Etter Paris tok jeg en rask tur (7 dager) innom London for å slippe å reise hjem med det første, besøke Maren og se litt mer av London, er jo veldig glad i den byen også. Perfekt avsluttning på min utlandsferd må jeg si, selv om jeg oppdaget at mine engelskferdigheter hadde stupt langt ned... Men det kom seg fort igjen... herre, språk forsvinner faktisk.

Savner alle mine venner fra Paris dypt! Og Paris i seg selv! Og for å ikke glemme min andre halvdel, det blir aldri det samme nå som jeg ikke lenger er en del av en organisme... sukk. Forhåpentligvis gjenforens den snart.

Og ja, Bergen. Jeg har selvfølegelig planer om å komme til Bergen på et eller annet tidspunkt. Har ikke helt bestemt meg for når, men sikkert snart :) Blir rart å komme dit når jeg vet at jeg ikke bor der lenger... Føler meg for øyeblikket ganske hjemløs, litt som en nomade. Men jeg liker det egentlig også. Må se å samle meg litt venner rundt om i verden så jeg kan dra litt rundt å utnytte litt flere vennskap x)

Så nå begynner "den kjipe" virkeligheten for en periode nok en gang. Jobb står på 1 prioritet, deretter finne leilighet i Paris nok en gang... Også var det å fikse det dumme kneet. Noen sier det er leddgikt, andre menisken.


Suuns "Up Past the Nursery" from Secretly Jag on Vimeo.

No comments:

Post a Comment