6/20/11

Decisions, decisions...

Min plan har nå hele tiden vært å reise tilbake til Paris, men nå har jeg plutselig begynt å tvile. Ikke på grunn av Paris, ikke på grunn av franskmenn eller det franske språket, men en annen viktig del; penger. Får ikke jobbe så mye virker det som og har allerede fått purring på min første innbetaling... Derfor lurer jeg på om det kanskje er bedre å bli her i Oslo, jobbe og begynne å studere til sommeren (type årsstudium i det jeg har kommet inn på...)

Men jeg vet virkelig ikke helt. Jeg kan enten reise dit, med veeeldig lite penger og nyte tiden min der så godt jeg kan. Eller så kan jeg bli her et år til, få enda litt flere studiepoeng, jobbe og dermed ha penger nok til å ha det ganske fett (+Balenciaga skoene!).

Hva skal jeg velge? :/ Vanskelig! Savner Paris så inderlig og har lyst å bygge videre på det. Men tenker det er jo ikke verre enn at jeg reiser tilbake dit neste år etter sommeren... Og da kan jeg studere for real og virkelig få et skikkelig opphold der i stedet for bare 4 mnd av gangen.

Uff... penger altså!

No comments:

Post a Comment