12/19/10

Why?

Hele dagen i dag har gått til soving, spising og Seinfeld episoder. En vanlig søndag egentlig. Har i det siste blitt helt hektet på bandet Why?. Deilig rolig sound med gode tekster, what's not to love?

Why? – The Vowels Pt. 2

Har også brukt en brøkdel av dagen til å lese blogger og tenker mer og mer at det er faktisk julaften om bare et par dager. Skal jobbe nå denne uken og 3 dager i neste uke og så er jeg ferdig. Da er det bare en mnd til jeg reiser til Paris. Det er SYKT. Dette har jeg ventet lenge på, men er litt nervøs fordi mange ting som ikke er helt i boks. Har ikke kommet inn på en høyskole enda, sendte visst noe feil informasjon... Har ingen steder å bo så vidt jeg vet og stipend er ikke søkt etter enda. Så begynner å bli nervøs ja. Men det ordner seg vettu.

En supergladnyhet er at jeg har bestilt meg min første ting på internet, Jeffrey Campell sko! iiik. + en rimelig kult smykke. Gleder meg villt til dette kommer på døren. Som Jenny snakket om tideligere, klesskapet skal seriøst perfekters nå.



God natt da!

No comments:

Post a Comment