12/30/10

2010

Da er det bare noen timer til det nye året er her. 2010 har kanskje vært det mest spennende året for meg hittil. Startet året med å flytte inn i Kråkeslottet, en periode i mitt liv som aldri vil bli glemt, både på godt og vondt. Har blitt kjent med utrolig mange nye mennesker, dette også på godt og vondt. Hatt litt heartbreaks, men og mange fantastiske opplevelser. Sommeren 2010 ble ringt inn med første Roskilde og videregående var jeg endelig ferdig med for alltid. Deretter ble Kråkeslottet offisielt stengt ned og veien gikk tilbake til familien. Julen har bestått mye i jobb, men samtidig mye uteliv. Tok jo også en kjapp tur innom Martina i London, og koste meg villt. Der ble jeg enda mer inspirert til å reise og starte et nytt kapitell i mitt liv et annet sted enn Bergen. Julen er nå her og i morgen er det nyttår.

Sandra og Ingvild reiser til Mexico!


Andrea kommer til Bergen, og bestemmer seg for å bli.


Dette resulterer i at vi (Andrea, Lillian, Iris, Sofia og meg) flytter inn i en slitt leilighet som som fikk navnet Kråkeslottet. Lite visste vi at det kom til å bli en slik opplevelse det til slutt ble.


La festingen begynne!



Senere får vi en ny leieboer og jeg blir russ....



Med Kråkeslottet kom Blood Command, og det ble ingen mangl på ville konserter.


Sommeren er her og 17.mai blir feiret med mat!


Så reiser nesten hele gjengen til Roskilde, med unnta av Iris og Jenny...




Så reiser jeg på en opplevelsesrik tur til Trondheim som en avsluttning på sommerferien.




London:

Halloween:


Fortsatt ingen mangel på vill festing og merkelige opplevelser da Mads, Sandy og meg reiser på "improtur" til Oslo for å se Crystal Castles.






God julestemning på Karmøy dette året:




Jeg er utrolig spendt på det nye året. Flere store ting venter jeg allerede på:
- Jeg reiser til Paris i februar.
- Fyller 20 i Mars.
- Kommer tilbake igjen til Bergen etter 4 mnd, altså mai.
- Forhåpentligvis har jeg da kommet inn på en eller annen skole og begynner livet som student et eller annet sted på denne planeten.

Iiik, spennende!
Håper det nye året blir like fantastisk som dette :)

No comments:

Post a Comment