8/2/10

Ebony.



Uff, en del å gjøre nå, men liten viljestyrke. Har nå jobbet det lengste jeg noen gang har jobbet hele mitt liv. Nesten litt trist å si det, samtidig som jeg nå faktisk klager over det, men pytt pytt. Det har nemlig kun gått 9 dager... Men kneet mitt tåler ikke mye skal jeg si dere. Uansett, en dag igjen og så er jeg ferdig. Da gjenstår det bare å glede seg til lønningen. Jeg har da en fridag til å rydde å fikse de siste tingene, før jeg fortsetter på et lite sommereventyr helt alene. Jeg skal nemlig til Trondheim om 3 dager! :D Det gleder jeg meg til (masse masse masse).

Det som gjenstår er:
- farging av hårrøtter.
- rydding av ekstremt rotete rom.
- litt pakking (ettersom jeg er jo egentlig på flyttefor hjemover)
- pakke lett (lykke til til meg selv)
- fjerning av en del søppel rundt omkring i leiligheten... usj.
- levere bøker til biblioteket.
- hente nytt bankkort
og noen andre småting...

Som nevnt ovenfor har jeg drevet å jobbet en liten stund nå, på samme sted for en gangs skyld. Det er nemlig Søstrene Hagelin jeg har representert de siste dagene. Og bare for å skape litt god stemning i en ellers travel arbeidsdag. Kom å kjøp fiskekaker av meg! :) De er kjempegode.

Men nå skal jeg ta fatt på hårfarging!

No comments:

Post a Comment