4/2/10

Stresset.

De siste ukene har vært så sykt stress. Jeg er en stressende person, men noe gjør meg mer stresset enn vanlig. En idiot faktisk. Den mest uforståelige, irriterende og søteste idioten jeg har møtt på lenge. Akkurat min type. Haha. Uansett, igjen, har jo hatt en lignende situasjon før, bare at da var det mer klart på hva som stod i kortene for hans del. Denne gangen må jeg bare slutte å bry meg, for jeg vet hva jeg kan gjøre for å greie det helt fint.

Vil ha nye klær og sko! Kan noen donere noe fint til meg, miih...
Tenker mye på Paris for tiden og hvor fint det skal bli.
Rommet mitt i Kråkeslottet begynner å komme seg, tross rotet.
Folk kjenner meg igjen som en kråke i kråkeslottet uten at jeg har møtt de før, liker det!
Penger er det lite av, men det stopper meg ikke med å bruke de etter ønske.
Ser mer på filmer enn jeg gjorde før.
Sover dårligere. (nabobråk!)
Har en craving på cola akkurat nå.
Digger Susanne Sundfør, selv om hun gjør meg kjempetrist.
Har fått påskeegg :D
Skal bli flinkere å ta bilder igjen.
Skal tvinge meg selv til å sende den kanskje mest kleine meldingen jeg noen gang har sendt i hele mitt liv, som også kanskje viderefører den mest kleine situasjonen jeg noen gang har vært i. grugleder meg.
Skal (må) organisere meg mer.

Jaja, har bra venner og ... hihi <3

No comments:

Post a Comment