4/21/10

Lenge siden.

Nå er det ganske lenge siden jeg har skrevet noe her. Ingen spesiell grunn til det egentlig, det har skjedd en del, så livet står langt i fra stille. Jeg har jo som dere vet flyttet inn i Kråkeslottet, dette med både masse goder og en god del vonder også. Jeg har lært mye om meg selv, hvordan jeg er å bo med, min toleranse, og mitt rimelig store behov for å bare være helt alene.

Ting det går mye av for tiden:
- Paradise Hotel om kveldene.
- Felles middager med Jenny (ferskvarejentene selv)
- Stress med skole
- Legesjekker
- Blodprøver... iiiik.
- Irritasjoner over lyd, røykelokaler og oppvask.

Skolen er stress. Ikke fordi det er aaaalt for mye å gjøre, men fordi jeg er så intenst lei nå og orker snart ikke mer av katten, tanks eller bhg. Mine medelever irriterer meg endesløst med sine russestokede samtaler, snakk om fremtiden (studere osv.), ekstrem fnising og flørting. Men en måned igjen så er jeg endelig ferdig! Og da trenger jeg aldri mer å si at jeg går på videregående, så deilig.

Kråkeslottet fortsetter med sine ønskende/uønskede eventyr. Jeg liker godt å bo der og ser på det som en fin førstegangsleilighet hvor jeg må lære meg hva jeg vil se etter neste gang. Mine roommates er vakre, litt bråkete, men er faktisk blitt veldig glad i dem. Vi hjelper hverandre, og er nesten som en liten familie på 5. Nå får vi snart tv og internet også, tenker at snart kommer ting mer på plass. Looking forward to that.

Jeg har også selvfølgelig de vanlige guttegreiene mine. Jeg greier bare ikke å være alene tror jeg.
Så jeg bare tar det første og beste jeg finner med en gang. Om jeg brenner meg på det hver gang? Jepp. Og nå gjør jeg en dum ting i tillegg. Men som jeg har sagt tideligere, det er et spill. Kanskje jeg ikke er så flink til å spille det, men whatevz, jeg fortsetter likevel. Og selv om enkelte tror de er så fete og flinke og bla bla bla, så tror de feil om meg. (Selv om det er min feil at de tror det da...). Uansett, jeg tar det så langt det går :)

Og snart kommer sandy og Ingz tilbake :D weeeeeeee

1 comment:

  1. JAJAJA!! Gleder meg max til å henge ut igjen <3
    Håper det fikser seg med skole, boyz og uønskede eventyr.
    You little playahh ;)

    ReplyDelete