9/19/09

Flaut for meg.

Fredag kveld ble litt mer... hva skal jeg kalle det? Dramatisk kanskje enn jeg hadde tenkt. Det viser seg at jeg ikke har noen kontroll på mine følelser når jeg drikker, men hehe det visste vel de leste av oss. Sykt lei av det, spesielt når jeg må fortelle det til folk. Sykt flaut dagen etterpå. Men serri, greier ikke kontrolere meg, dødsirriterende. So you just have to bear with me.

Nå sitter jeg hjemme etter et innkjøpr bestående av den nye melkesjokoladen "melke drøm" fylt med brinebær og yoghurt, kantarellsuppe, sørlandschips, nudler, iste og cola (& øl). Yummy! Skal både trøste og kjedespise nå ^^

En ting som skuffet meg sykt igår var at etter jeg trodde jeg så godt som hadde fått jobben hos Bølgen & Moi som servitør ringer "sjefen" meg på kvelden og sier at det er så mange andre som også prøver seg nå, og derfor må jeg "test"jobbe en annen dag... KJIPT!




No comments:

Post a Comment